Kundresan för att köpa, hyra, leasa eller serva en truck är en process som involverar flera steg, från första behovsidentifieringen till det slutliga valet och uppföljningen. Så här kan det se ut:
När ni kontaktar oss så hjälper vi er med att identifierar behovet av en eller flera truckar. Detta kan vara behovet av en ny truck, ersättning av en gammal, eller ett tillfälligt behov för att hyra eller leasa en truck. Ni får också information om olika märken och modeller baserat på pris, funktioner, tillgänglighet och serviceerbjudanden.
Beroende på om om ni vill köpa, hyra eller leasa en truck av oss så får ni en offert med detaljer, kostnader, villkor m.m.
Om ni tackar ja till vår offert, slutför vi affären genom att signera avtal och genomföra nödvändiga betalningar. Trucken levereras och installeras där ni önskar ha den på plats, med eventuell utbildning eller demonstration.
För underhållsavtal, planeras regelbundet underhåll och service för att säkerställa optimal funktion och säkerhet. Vi rekommenderar våra kunder ett serviceavtal - något som ger lägre timdebitering och förebyggande truckservice.
Efter ingått avtal tar vi kontakt med kund för att säkerställa att allt fungerar som det ska och för att samla in feedback. Vid eventuella problem eller frågor, kan du som kund kontakta vår kundtjänst för support.
När hyres- eller leasingperioden närmar sig sitt slut, bestämmer ni om ni vill förnya avtalet, byta till ett annat avtal eller avsluta uthyrningsperioden av våra truckar i Stockholm helt.
Systemtruckar
Sidan ägs och administreras av: